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 Sujet du message: Re: Enemy Territory : Brink
MessagePublié: 15 Juin 2011 
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Tu as la date de sortie pour les radeon Mobility ? :(

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 Sujet du message: Re: Enemy Territory : Brink
MessagePublié: 16 Juin 2011 
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C'était une question d'heure. Les drivers Mobility sont sortis un peu après.

J'ai installé pour ma part le dernier driver ATI. Changements : que dalle. Je reste avec mes 30-50 FPS.
J'ai commencé à tweaker avec un autoexec, mais aucun gain de FPS. Faut peut-être se faire une raison et se dire que 30 FPS est suffisant ?
Comme je dois changer prochainement de carte mère pour mettre mes 4Go de DDR3, peut-être qu'un processeur conséquent ferait l'affaire ?
Si vous avez plus de 50 FPS constants, je suis curieux de connaitre votre config PC (+ OS).


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 Sujet du message: Re: Enemy Territory : Brink
MessagePublié: 24 Juin 2011 
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Nouvelle mise à jour !

Un tchat en fin de partie (wééé), des bugfixes, optimisation réseau, ré-équilibrage et ajustement d'armes (Carb-9 SMG damage slightly reduced).
Attention, le client serveur change aussi. Une fois patché, on ne peut jouer que sur les serveurs à jours (d'un autre côté, avec Steam, on n'a pas trop le choix si la maj est auto).

Extrait :
General
    Fixed invisible players sometimes (dis)appearing
    Combat Intuition no longer gets triggered by disguised players
    Flash Bangs no longer affect spectators
    Fixed being able to collide with grenades as a spectator
    Fixed drag-to still applying when enemies respawned
    Enabling cheats now disables character saving and stats reporting for that session
    Team switch delays now get reset on map restart
    Vsync is now enabled by default
    Fixed 3rd person animation when hacking as an Operative
    Fixed server/client aim issues
    Fixed dark shadow-band on narrow FOVs
    Fixed potential crash during map load on client if heavily lagged right before a map change
    Fixed potential crash if disguising on a dedicated server
    Fixed odd line appearing during some cinematics

Levels

    Fixed overtime when repairing the crane on Shipyard
    Fixed overtime not ending when Hackbox is removed on Reactor
    Fixed Container City lab door sometimes appearing closed for clients

User Interface

    Added better chat support for match results and during midtro/outros
    Added improved Stopwatch mode end-game review screen
    Added options for VOIP volume in settings menu
    Fixed navigation issues on menus with password fields
    Disabled chatting when in solo mode
    Added support for up to 4 deployable icons
    Fixed being able to click invisible filter buttons when the filters panel is collapsed

Balance
    Tweaked several weapons (la liste)
    Added body type health to Netvars for future tweaking
    Added map spawn timers to Netvars for future tweaking

Optimizations
    Optimized networking to reduce snapshot sizes
    Optimised light-rendering
    Minor performance improvement to static AO rendering
    Added conditional to sun-rendering to speed it up slightly in case of all shadow
    Fixed sunlight when indoors in Security Tower
    Added support for dummy files to improve loading times

Dedicated Servers

    No longer disconnect server if Steam connection is lost and grace period ends
    Added listClients server command
    Disabled missing mesh/sound/image warnings on servers
    Disabled character compositing on servers to reduce server size

:arrow: http://www.splashdamage.com/content/new ... -lots-more


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 Sujet du message: Re: Enemy Territory : Brink
MessagePublié: 26 Juil 2011 
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Messages: 4913
Brink passe à 20€. Ca a comme un gout de la dernière chance (en attendant le DLC avant la fin du mois de juillet).
On fait un push-up samedi ? dimanche ? lundi ? :ouich:


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 Sujet du message: Re: Enemy Territory : Brink
MessagePublié: 27 Juil 2011 
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Inscrit le: 19 Jan 2007
Messages: 1821
Localisation: Au pays des huitres...
:ouich:

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"Un ouf ouf ça va à l'asile.Un ouf ozor c'est... un yep !"
Bigoudi.23/11/08 21h01


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 Sujet du message: Re: Enemy Territory : Brink
MessagePublié: 05 Août 2011 
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Week-end Brink en perspective ! free to play tout le week + nouveau DLC (De Last Chance ?!)
:P


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